Fie ca este creatina, L-carnitina sau proteina din zer: suplimentele alimentare, cunoscute si sub numele de suplimente, devin din ce in ce mai populare printre sportivii amatori. Nu e de mirare, deoarece promit multe: inghiti cateva capsule sau pudra si muschii vor creste singuri in timp ce grasimea de iarna se topeste. Desigur, nu este atat de simplu. La urma urmei, nici suplimentele nu sunt gloante magice. sexe scene viol Va oferim o privire de ansamblu asupra celor mai importante remedii si le explicam efectele. Ce supliment este cu adevarat util si unde poti economisi mai bine banii?

Pentru mai multa putere: Booster inainte de antrenament

Lipsa motivatiei este probabil cea mai mare problema pentru sportivii amatori. Booster-urile nu rezolva acest lucru de la sine, dar promit mai multa forta si vigoare in timpul antrenamentului. Iar perspectiva de a nu renunta dupa doar cateva minute ar trebui sa aiba un efect motivant. tante en chaleur La urma urmei, engleza „to boost” se traduce prin „a da impuls”.

Boosterele pre-antrenament constau, de obicei, dintr-un amestec de diferite substante, care, pe de o parte, dau concentrare si vigoare si, pe de alta parte, ofera o pompa suplimentara pentru muschi si previne supraacidificarea acestora. Componentele principale sunt in mare parte BCAA (aminoacizi esentiali) si cofeina, precum si L-tirozina, beta-alanina si, in unele preparate, creatina si glutamina.

In timp ce aminoacizii ofera mai multa putere musculara, cofeina si guarana te trezesc. salope francaise tonic Deci, daca asta este tot pentru tine, poti avea un espresso dublu inainte de antrenament. Cu toate acestea, efectul cofeinei este mai mic cu utilizarea frecventa. Prin urmare, ar trebui sa luati booster-uri de cofeina numai daca chiar va lipseste motivatia.

Arderea grasimilor: L-carnitina, berberina si extract de ceai verde

Arderea excesului de dragoste cat mai repede posibil si fara schimbari majore in alimentatie este probabil un vis pentru multi. mature branle jeune Dar trebuie sa va dezamagim in prealabil: niciunul dintre aceste suplimente nu functioneaza fara o dieta echilibrata. Daca continuati sa mancati pizza, cartofi prajiti si altele asemenea fara restrictii si depasiti necesarul de calorii, 10 capsule de ceai verde pe zi nu vor avea niciun efect. Dar asta nu inseamna ca sunt complet ineficiente.

Extract de ceai verde

Efectul de sustinere al extractului de ceai verde in arderea grasimilor a fost deja dovedit in mai multe studii clinice. les gros seins de ma mère Cu toate acestea, nu ar trebui sa va asteptati la miracole aici. Potrivit unor studii, extractul de ceai verde pare sa creasca usor necesarul zilnic de calorii. Un studiu cu 60 de subiecti supraponderali a aratat un necesar crescut de calorii de 61 kcal pe zi dupa trei luni. Pentru a obtine un necesar si mai mare de calorii, oamenii de stiinta sfatuiesc cu insistenta sa nu se mareasca pur si simplu doza de extract de ceai verde. baisser de force Unele studii sugereaza ca o doza prea mare ar putea dauna ficatului. Prin urmare, nu trebuie sa consumati mai mult de 800 mg pe zi.

L-carnitina

In timp ce oamenii de stiinta sunt de acord ca extractul de ceai verde are cel putin efecte minore, L-carnitina este mult mai controversata. Mai precis, in primul rand furnizorii sunt cei care insista asupra eficientei sale. elle se masturbe devant sa mere L-carnitina este un aminoacid endogen care este important pentru arderea grasimilor. Cu toate acestea, organismul nostru reuseste sa produca suficient din el singur. Orice exces este pur si simplu excretat prin urina. In plus, nu se poate exclude faptul ca productia proprie a organismului va fi redusa daca se ia L-carnitina in mod regulat. elle branle son neveu Sunt posibile si cateva reactii adverse neplacute: nimeni nu isi doreste probleme cu stomacul si miros corporal de peste.

Sfat de lectura

Pastile pentru slabit: asa functioneaza cu adevarat!

Citeste acum

Berberina

Exagerarea din jurul ingredientului activ din plante berberine este inca relativ noua, dar cu atat mai mare. Expertul in nutritie Naomi Whittel il descrie chiar drept „sport sub forma de pastile”. De fapt, eficacitatea berberinei asupra metabolismului grasimilor si carbohidratilor a fost deja dovedita. femme penetree Participantii supraponderali la un studiu din SUA au slabit in medie 5 kilograme dupa ce au luat 3 capsule de berberina de 500 mg timp de 12 saptamani si si-au redus procentul de grasime corporala cu 3,6%. Editorul nostru Nina a testat si ingredientul activ miraculos:

Construirea musculara: creatina, BCAA si proteine ​​din zer

In timp ce pentru unii oameni pierderea in greutate este prioritatea principala in sport, pentru altii construirea musculara joaca un rol mai important. De fapt, cele doua obiective se completeaza perfect, mai ales pentru cei noi la antrenament. Pentru ca cine are mai multi muschi arde mai multe calorii. cm2 qui baise une cm1 Si faptul ca femeile devin Hulk atunci cand construiesc muschi este probabil un cliseu de fitness care incet devine invechit.

Dar ce suplimente ajuta cu adevarat muschii sa creasca?

Proteine ​​din zer

Un studiu finlandez a reusit sa demonstreze ca proteina din zer are un efect pozitiv asupra dezvoltarii musculare. Cu doua unitati de antrenament pe saptamana si 30 de grame de proteina din zer in zilele de antrenament, castigul muscular in grupul de testare a fost cu 21% mai mare decat in ​​grupul placebo. Grupul placebo s-a antrenat conform aceluiasi plan, dar a omis proteina din zer. femme nue viole

Apropo, in testul nostru cu pulbere de proteine, am testat noi insine produsele populare si am avut un castigator clar!

Proteina din zer este fabricata din zer. Exista acum numeroase arome de la un numar de furnizori. Cei care nu consuma produse lactate pot folosi si pudre proteice pe baza de plante din proteine ​​de soia, mazare sau orez.



  • forcer à baiser
  • zoophileporno
  • elle se masturbe et gicle
  • maman montre ses seins
  • foufoune jeune
  • pornogrosse
  • heure porno
  • elle me branle
  • le frère en manque veut baiser sa soeur
  • penis dans la chatte
  • https tukif com
  • elle boit du sperme
  • sexe hors norme
  • il lui leche l anus
  • elle me caresse la bite
  • elle lui mord la bite
  • elle se fait caresser les seins
  • mere poilue
  • jeune fait l amour avec sa mere
  • luxuretv. com





Este cel mai eficient sa luati proteina in zilele de antrenament. porno3000 Cu toate acestea, daca aveti probleme in a obtine suficiente proteine ​​in viata de zi cu zi (persoanele care activeaza in sport ar trebui sa consume intre 1 si 2 grame de proteine ​​pe kilogram de greutate corporala), nu este nimic in neregula cu un shake in zilele fara antrenament. Dar atentie: prea multe proteine ​​nu sunt neaparat sanatoase.

BCAA-uri

Sa ramanem cu proteine. Abrevierea BCAA inseamna „Branched-Chain Aminoacids”. il lui bouffe les seins Am intalnit deja acesti aminoacizi esentiali, pe care organismul nu ii poate produce singur, in boosterele noastre de antrenament. Cat de util este suplimentarea BCAA este controversat in randul sportivilor si oamenilor de stiinta. Un lucru este cert: pudrele proteice contin deja suficiente, asa ca daca te bazezi pe zer pentru a construi muschi, nu ai nevoie de BCAA suplimentari. Pe de alta parte, acestea devin interesante in fazele dietei. nus pour nous Luand doar o cantitate mica, BCAA-urile in sine au aproape deloc calorii. Potrivit unui studiu din SUA, acestea protejeaza impotriva deteriorarii masei musculare atunci cand exista un deficit de calorii. Deci muschii sunt pastrati chiar si in timpul dietei. Cu toate acestea, grupul de testare aici a fost atat de mic

Creatina

De asemenea, am intalnit deja creatina ca aditiv in booster-urile pre-antrenament. singeporn Acesta este un acid care apare in muschi si care este produs de organism pe cont propriu. Spre deosebire de L-carnitina, totusi, este posibil sa se suplimenteze creatina. Cu toate acestea, trei pana la cinci grame pe zi sunt suficiente. Si aici, cantitati mai mari sunt excretate in urina. femme nu qui font l amour Mai multe studii au confirmat deja eficacitatea suplimentului in construirea muschilor. Un studiu canadian a aratat ca administrarea de creatina inainte de antrenament duce la o crestere mai puternica a muschilor.

Apropo: dupa cum arata un meta-studiu al diferitelor studii, creatina nu numai ca ajuta la construirea muschilor, ci si la cresterea puterii maxime in timpul antrenamentului de forta si la prevenirea ranilor.

Regenerare: Vitamina D3, Omega 3, Zinc, L-glutamina si magneziu

Exercitiile fizice regulate pot pune multa presiune asupra corpului nostru. vagin remplie de sperm De aceea exista o intreaga gama de suplimente alimentare care sunt deosebit de importante pentru regenerarea muschilor si rezervele noastre de forta. Acestea se asigura ca ne putem antrena mai des si ca nu suferim vatamari.

Prin urmare, multe sportive consuma diverse vitamine si minerale. De obicei, le luam in cantitati suficiente impreuna cu mancarea. je me branle dans sa bouche La sportivi, insa, nevoia de zinc si magneziu este adesea crescuta. In general, nu poate face nici un rau sa va verificati in mod regulat propriile valori sanguine pentru deficiente de vitamine si minerale. La urma urmei, acestea nu sunt importante doar pentru regenerare, ci si pentru alte procese din organism.

O vitamina pe care multi oameni o consuma in special in cantitati prea mici este vitamina D3 . il baise sa jument Daca pielea intra in contact cu soarele, corpul nostru produce insusi vitamina. Cu toate acestea, iarna este foarte dificil sa obtineti un aport alimentar suficient. Deoarece vitamina D joaca un rol important in numeroase functii fizice, inclusiv diviziunea celulara si sinteza proteinelor, suplimentarea este adesea utila.

Arata asemanator cu omega 3 . francaise suce son frere Acest acid gras nesaturat este deosebit de important pentru corpul uman, dar de obicei nu este consumat in cantitati suficiente prin alimente. In schimb, consumam o multime de omega 6. In timp ce omega 3 are efecte antiinflamatorii, cantitatile excesive de omega 6 pot fi chiar proinflamatorii. Suplimentarea ajuta la echilibrarea raportului dintre cei doi acizi grasi. Datorita efectului sau antiinflamator, Omega 3 previne leziunile in timpul exercitiilor si ajuta la regenerarea musculara.

Multi producatori de suplimente promoveaza, de asemenea, propriul aminoacid L-glutamina al organismului pentru generarea musculara. Cu toate acestea, dovezile stiintifice pentru acest lucru sunt departe de a fi clare. Deoarece organismul produce oricum L-glutamina in sine, puteti economisi bani pentru asta.

Chiar daca s-a dovedit ca multe suplimente functioneaza, asta nu inseamna ca trebuie sa fugi si sa le pui pe toate in cosul de cumparaturi. De asemenea, puteti obtine destule substante prin dieta dumneavoastra. Aflati intotdeauna daca un supliment alimentar are cu adevarat sens in situatia actuala de antrenament si puneti-va atentia in primul rand pe sport si nutritie. Pentru ca daca nu sunt corecte, nici cele mai bune suplimente nu vor ajuta.

Previous articleCostum de Halloween: cumpara sau mantuieste?
Next articleCaderea circulara a parului: cauze si ajutor