Cu antrenamentul la intervale de la antrenorul de fitness Kaya Renz, va puteti provoca intregul corp intr-o jumatate de ora buna si va puteti intari toate grupele musculare majore. In acelasi timp, antrenamentul HIIT iti stimuleaza arderea grasimilor pentru fiecare nivel de fitness si vei fi bine ghidat de berlinezul bine dispus. salope se fait violer Ia-ti saltea de fitness si incepe!

In acest articol va impartasim produse speciale: noi tendinte, must-have absolute, ajutoare indispensabile si multe altele. Acestea le integram ca link-uri afiliate, prin care primim un comision la achizitionarea produselor individuale. prise par son poney Aceasta inseamna ca nu exista costuri suplimentare pentru dvs. – cumparaturi fericite!


Kaya Renz, atleta si antrenor din Berlin, a pus la punct o combinatie de patru circuite pentru toate grupele musculare majore, o tabata si o surpriza cardio pentru antrenamentul sau pe tot corpul. fais moi voir ta chatte

Nu aveti nevoie de echipament pentru sesiunea de antrenament, trebuie doar sa oferiti un tampon moale si un pahar cu apa pentru antrenament.

Cele patru cercuri constau fiecare din doua exercitii care se executa intotdeauna timp de 40 de secunde. il se branle devant sa voisine Dupa fiecare exercitiu aveti o pauza de 20 de secunde. Fiecare cerc este efectuat de doua ori. www luxuretv com

Cercul 1: picioare puternice

Dupa o scurta incalzire, Kaya se concentreaza mai intai pe picioare, cu ghemuit si ghemuit.

Pentru ghemuitele, te ghemuiesti adanc din ghemuta. voilée qui suce son pere Apoi, dupa o pauza de 20 de secunde, urmeaza squat hold, in care ramaneti in partea de jos a squat-ului. 

Pentru ambele exercitii, asigurati-va ca trunchiul este vertical si umerii sunt relaxati. baise tata

Al 2-lea cerc: exercitii superioare ale corpului pe podea

Al doilea cerc este despre partea superioara a corpului. Comutati intre pozitiile in decubit si decubit dorsal. videopornoviol

In primul rand, scandura inalta este punctul de plecare. Pentru combinatia de Sus si Jos si Spiderman, trageti de genunchi individual, apoi coborati pe antebrate si susti inapoi in cotiera. grosses salopes francaises  

Pentru scufundari stai pe covor cu tocurile in sus si mainile sprijinite in spatele corpului tau. Apoi ridicati si coborati corpul numai din forta tricepsului – va rog sa nu inselati aici si sa mergeti in sus si in jos cu fesele. elle decouvre la bite Cand indoiti bratele, nu e vorba de viteza, ci de executie corecta. 

Cercul 3: antrenament de baza

Al treilea cerc este despre muschii tai de baza, adica stomacul si spatele. film de cu gratuit

Pentru avionul te intinzi pe burta – cu degetele ridicate – si adu bratele intinse inainte si trage-le din nou inapoi.



  • bite ejaculant
  • ma soeur me surprend
  • il la penetre doucement
  • papa baise maman
  • femme entrain de faire l’amour
  • orgasme viol
  • on voit tout à travers sa robe
  • charli en train de se masturber
  • video inceste mere fils
  • il baise de force
  • elle me fait bander
  • elle se fait prendre par son singe
  • meuf qui se coupe les seins
  • heurporn
  • ma belle soeur a poil
  • femme nu viol
  • les seins de ma cousine
  • ma mere aime la bite
  • ma soeur est chaude
  • maman baise fils





Intregul miez este sub tensiune, dar gatul este relaxat. sexe avec ma tante

Pentru al saselea exercitiu, asa-numitele Bicycle Crunches, Kaya intinde un picior in decubit dorsal si aduce alternativ coatele spre genunchiul tras de trei ori.

Abia atunci trage celalalt picior inauntru, efectueaza trei scaderi si apoi schimba din nou picioarele. film decul  

(Reclama) Antrenament de baza jucaus: aruncati o privire la Plankpad ca antrenor interactiv pentru intregul corp in Fit for Fun Shop.

Al 4-lea cerc: stomac, picioare, fese

Al patrulea cerc incepe cu lungi. jeune chate Genunchiul din fata trebuie sa fie direct deasupra gleznei. Odata ajuns in jos, te poti balansa de cateva ori pentru a creste intensitatea. je baise ma soeur paresseuse contre des euros

Urmatorul pas este bordura: din aceasta pozitie, Kaya aduce mai intai piciorul si bratul impreuna intr-un unghi, apoi ambele intinse in fata corpului.

Este important sa mentineti tensiunea in miez in orice moment. zizi dans la chatte Daca acest lucru este prea obositor pentru tine, poti ridica genunchii in loc de picioare. 

Nu uitati sa schimbati partea in timpul acestui exercitiu. maman a poil

5. Tabata ca finisher cardio

Inainte de Tabata merita sa luati o inghititura si sa respirati scurt, pentru ca acum va fi din nou provocator. viol x

Tabata consta din doua exercitii care se desfasoara pe parcursul a opt reprize de cate 20 de secunde fiecare – de data aceasta fara pauze lungi pentru a va creste din nou ritmul cardiac in ultimele minute si pentru a va stimula arderea grasimilor.

In Tabata este important sa scoti din nou totul din tine in fazele scurte de putere. foufoune.com

Primul exercitiu: scandura

In suportul antebratului, il poti suporta inca in primul tur. Dar asta se va schimba odata cu cresterea numarului de runde. il baise sa mere devant son pere  

Aveti doar zece secunde pentru a schimba pozitia intre exercitii.

Al 2-lea exercitiu: de la mana la deget de la picioare

Pentru exercitiul de la mana la degete, intindeti-va pe spate, cu picioarele intinse spre tavan si impingeti mainile cu tot partea superioara a corpului cat mai mult posibil pana la varfurile picioarelor.

Cel mai bun vine pentru ultimul: arzator de burta si racire

Ca o surpriza, exista 60 de secunde de ridicari in picioare inainte de a va racori. Daca muschii tai abdominali nu s-au ars inca, o vor face acum!

Asteptati cu nerabdare racirea, care este despre a va aduce pulsul inapoi in jos si a va intinde muschii.

Puteti gasi multe mai multe videoclipuri creative si variate de antrenament de Kaya Renz pe contul ei de Instagram si pe canalul YouTube.

Previous articleAstrologie: cinci semne zodiacale care ingrijoreaza prea mult
Next articleRalph Lauren: Cele mai recente stiri, informatii si imagini