Sfarsitul „Dragostei interzise” a venit ca un soc pentru fani. Vineri, ARD a anuntat ca isi va anula sapunul de dinainte de seara dupa aproape 20 de ani. Actrita Gabriele Metzger, care a jucat rolul lui Charlie Schneider inca de la inceput, in 1995, si colega ei Martina Servatius (Elisabeth von Lahnstein) critica acum modul in care postul gestioneaza serialele sale.

„Am intrat in gradina, mi-am stropit gazonul si am plans”, isi aminteste macelarul in varsta de 54 de ani, potrivit „Bild am Sonntag”, din ziua in care a auzit prin e-mail despre sfarsitul „Dragostei interzise”.

Ea critica faptul ca „aspectul” serialului nu a fost dezvoltat in continuare si ca „povesti si personaje incitante cu care te poti identifica” au disparut recent in fundal. Acum ea crede ca multi membri ai echipei le vor avea greu: „Multi au doar drumul catre biroul de angajare”, este convinsa. Keyword cnc-modellbautechnik.info „Nu vei gasi un loc de munca nou prea curand, pentru ca nu exista suficiente formate fictive”.

Colega lui Metzger, Martina Servatius (59) vede, de asemenea, rationamentul ARD ca povestile s-au terminat, critic. La urma urmei, episoadele individuale din „Iubire interzisa” au fost prelungite cu 20 de minute la solicitarea ARD. „Noi actorii ne-am temut ca aceasta decizie ne va rupe gatul”, spune ea.

„Ne-am lasat fara suflare”

La fel vede macelarul, care explica intr-un interviu acordat agentiei de presa dpa: „Ne-a ramas fara suflare cu acest produs si ne-am straduit de doi ani sa revenim la lungimea initiala pentru ca am observat cat de greu este, de doua ori mai mult Sa facem fata. cu lungimea intr-un astfel de format si cat de daunator este pentru dramaturgia povestilor. carre haircut forums.sateamedia.com ” Pentru multi oameni, 20 de minute cu o seara inainte ar putea fi mai bine integrate. “Cu 20 de minute am avut mult mai mult succes si trebuie sa existe motive. Povestile pot fi spuse mult mai clar.”

„Lupta impotriva aripilor morii de vant”

In plus, structura audientei s-ar fi schimbat. „Interesele tinerilor s-au schimbat foarte mult si este un efort inutil sa incercam sa-i surprindem, asa cum ar trebui sa incercam sa facem la cererea radiodifuzorului”, crede Metzger. „Este un pic ca o lupta impotriva palelor morilor de vant, pentru ca tinerii nu se uita foarte des la un post ca ARD. symbolic wedding gifts ewebtalk.com Apoi dau clic in biblioteca media, ceea ce o poti vedea din numarul mare de accesari. Asta inseamna ca s-ar putea sa ai o multime de fani loiali si mai in varsta de la televizor revin.

• funny quotes to cheer you up
  • cheap wedding gifts
  • christmas card messages from child to parents
  • christmas movie for adults
  • the little prince quotes about relationships

Nu a fost socata de serial, au existat speculatii de multa vreme. „Suntem si putin impacati pentru ca nu simtim nicio rautate, ci mai degraba recunoasterea ca am facut istorie in televiziune. Mai avem 1,2 milioane de telespectatori pentru faptul ca suntem de atata timp si am a fost aruncat in aer de doua ori mai mult, o cota senzational de respectabila.”

Dupa aproape 20 de ani

Vineri, ARD a anuntat oficial ca, dupa aproape 20 de ani si peste 4500 de episoade, va intrerupe serialul clasic de seara „Verbotene Liebe”. march 8 wishes www.glasgow-airport-movements.com Ultimul episod este de asteptat sa fie difuzat la inceputul anului 2015. „Duelul cu chestionar” al lui Jorg Pilawa va fi succesorul slotului din zilele lucratoare de la ora 18.00.

„Verbotene Liebe” ruleaza din 2 ianuarie 1995. De atunci au fost difuzate peste 4.500 de episoade. happy march 8 wishes iwlnx.com Abia recent, Sila Sahin a fost angajata ca noua vedeta a sapunului. Cu toate acestea, finalul pentru „Iubire interzisa” nu este o surpriza. Seria se confrunta de mult timp cu evaluari slabe. In 2011, cel de-al doilea mare sapun ARD inainte de seara „Marienhof” a fost intrerupt dupa 19 ani din acelasi motiv.

In mai, „Forbidden Love” a trebuit sa ia o pauza de trei saptamani. La acel moment, ARD a testat formatul „Quizduell” cu Jorg Pilawa pe slot la ora 18. march 8 greetings lb-ro.com 00. La acea vreme exista zilnic un scurt episod web ca inlocuitor ca o consolare pentru fani, dar la acea vreme multi se temeau ca sfarsitul final al serialului ar putea fi aproape.

Previous articleGame of Thrones Sezonul 8: Unde sa urmaresti serialul
Next articleCampanie electorala la benzinarie: Cat de mult va creste pretul combustibilului dupa alegeri?