Cel mai devreme va fi recompensat: Cu sfaturile noastre de alergare, veti incepe ziua optim si va veti stimula arderea grasimilor in mod corespunzator. Cum si de ce exercitiul de dimineata este deosebit de util, clarificam aici.

In acest articol va impartasim produse speciale: noi tendinte, must-have absolute, ajutoare indispensabile si multe altele. salopr Acestea le integram ca link-uri afiliate, prin care primim un comision la achizitionarea produselor individuale. Aceasta inseamna ca nu exista costuri suplimentare pentru dvs. – cumparaturi fericite!

Jogging-ul dimineata necesita mult efort: sa te dai jos din pat mai devreme decat de obicei, sa incepi ziua cu exercitii fizice in loc de un mic dejun bogat si cafea si sa nu gasesti scuze pentru care nu functioneaza astazi, toate acestea necesita disciplina!

Cu toate acestea, exercitiile de dimineata au cel putin un mare avantaj: ti-ai facut deja programul sportiv pentru astazi – si poti umple restul zilei cu alte lucruri frumoase fara a amana antrenamentul de alergare in fata ta. cm2 qui baise

Un alt avantaj: vei experimenta fericirea de a te simti mai in forma si treaz la scurt timp dupa ce te vei trezi, chiar si fara cafea. Acest lucru iti va oferi energie si te va ajuta sa treci peste zi intarit mental si emotional.

Va vom dezvalui cinci trucuri motivationale si va vom explica ce ar trebui sa aveti in vedere cand alergati dimineata: Micul dejun inainte sau dupa antrenament? Cafea da sau nu? Alerga de anduranta sau antrenament de viteza? Cu aceste cunostinte valoroase, va puteti pregati in mod optim pentru unitatea de alergare de dimineata. je sodomise ma cousine

Boost rapid de energie: Cat de utila este cafeaua inainte de a pleca la alergat?

Pentru multi, este singurul adevarat de dimineata pentru a se ridica rapid la viteza: cafeaua. S-a discutat de ani de zile daca un espresso inainte de antrenament este o apasare speciala pentru sportivi sau nu.

S-a dovedit ca cafeaua are o influenta negativa asupra echilibrului hidric al organismului si se poate deshidrata cu usurinta in anumite circumstante – dar intr-o masura mult mai mica decat se presupunea anterior. il baise la copine de sa mère Depinde si de cat de des consumati cofeina. In calitate de bautor obisnuit de cafea, organismul este obisnuit cu asta si poate compensa cu usurinta pierderea de apa.

Cofeina are o serie de avantaje in sport: Pe de o parte, promoveaza metabolismul grasimilor, ceea ce inseamna ca rezervele de energie pot fi utilizate mai mult timp – acest lucru poate creste performanta. voisine a poil Pe de alta parte, cofeina aduce ameliorarea durerii, motiv pentru care efortul puternic nu este perceput la fel de intens.

In plus, s-a demonstrat ca relaxeaza muschii respiratori – ceea ce poate usura incordarea in special pentru astmatici.

Alte studii actuale arata ca cofeina stimuleaza sistemul nervos si, prin urmare, poate creste performanta. les seins de ma tante Dupa aproximativ 30 pana la 45 de minute, substanta isi desfasoara efectul complet.

Per total, recomandarea este: Savurati o ceasca de espresso sau cafea, ideal cu o jumatate de ora inainte de antrenament, daca va place si bucurati-va oricum de a bea cafea. 

Cu toate acestea, ar trebui sa evitati laptele si zaharul acum, deoarece digestia ar deveni prea ocupata cu putin timp inainte de antrenament. elle se fait prendre de force

Efectele antrenamentului pe stomacul gol

Ati reusit sa va motivati sa faceti miscare si sa beti primul dvs. espresso, probabil ca va confruntati cu intrebarea: ar trebui sa iau micul mic dejun acum pentru a-mi reincarca bateriile? Sau poate sau ar trebui sa astepte pana dupa antrenament?

Majoritatea sportivilor de dimineata nu iau micul dejun inainte de alergare din lipsa de timp – sau pentru ca pur si simplu nu le este inca foame. Antrenamentul ulterior pe stomacul gol este cunoscut si sub denumirea de antrenament pe stomacul gol. film pornau

O scurta privire asupra proceselor fiziologice ofera informatii despre motivul pentru care merita sa faceti jogging aproape treaz:

Deoarece nu mananci niciun aliment peste noapte, rezervele de glicogen ale organismului, adica rezervele de carbohidrati, sunt relativ goale cand te trezesti. Daca organismul are nevoie de energie suplimentara in timp ce ruleaza in aceasta stare, mai intai o extrage din glicogenul rezidual care este inca prezent in muschi. Deoarece acest mic reziduu este de obicei consumat rapid, organismul isi obtine energia din metabolismul grasimilor foarte curand. elle a peur de sa grosse bite Asa ca arzi grasimea corporala imediat daca alergi dimineata fara micul dejun. 

De ce functioneaza mai bine pentru unii cu un mic dejun mic

Cei care doresc sa slabeasca isi pot atinge mai repede greutatea dorita si pot reduce depozitele de grasime facand jogging pe stomacul gol dimineata devreme. Deoarece instruirea sobra ofera mai multe avantaje:

  1. In timpul exercitiilor de dimineata, corpul dumneavoastra invata sa foloseasca acizi grasi liberi mai devreme si mai mult pentru a genera energie. reallifecam baise
  2. Depozitele tale de glicogen se vor goli mai lent in viitor – chiar daca nu ai un curs gol.
  3. Utilizati mai eficient combustibilii disponibili si astfel va imbunatatiti rezistenta de baza.

Atentie insa la hipoglicemie: prof. il baise sa mere saoul Kuno Hottenrott, expert si director al Institutului pentru Diagnosticarea Performantei si Promovarea Sanatatii de la Universitatea din Halle-Wittenberg, recomanda o mica gustare inainte de a face miscare dimineata – cel putin daca alergarea dureaza 45 de minute sau mai mult :

„Poti sa o faci perfect doar daca mai consumi putin zahar inainte de a incepe sa te plimbi dimineata – de exemplu, bea un pahar mic de pulverizator de suc sau mananca o banana. Daca depozitele de glicogen sunt complet goale inainte de exercitiul de dimineata, atunci la un moment dat arderea grasimilor nu mai este suficienta pentru aprovizionarea cu energie, iar organismul ajunge la aminoacizi. Cu toate acestea, ele sunt importante pentru muschi si sistemul imunitar – doua lucruri pe care niciun alergator nu ar trebui sa le slabeasca. baise sexy



  • 1 metre dans le cul
  • film érotique 2021
  • il force sa mere
  • ma bite dans ta bouche
  • collegienne baiser
  • couteau dans la chatte
  • il gode sa mere
  • chatte poilue en chaleur
  • sodomisé par un poney
  • elle baisse sa culotte
  • patronne chaude
  • vagin en chaleur
  • veuxtube
  • elle dort sans culotte
  • heurepono
  • ados tukif
  • xhamsters francais
  • francaise qui baise
  • les fesses de ma mere
  • femme qui se fait toucher





De asemenea, ar trebui sa fii constient de faptul ca nu ar trebui sa dai cea mai buna performanta pe stomacul gol. Daca ai un obiectiv special de antrenament si nu vrei doar sa slabesti si sa devii mai in forma, ar trebui sa mananci inainte de antrenament. Proteinele plus carbohidratii complecsi precum ouale si painea integrala cu branza sau fulgi de ovaz cu fructe si iaurt sunt ideale. elle se lave la chatte Cu toate acestea, ar trebui sa asteptati aproximativ doua ore inainte de a face miscare, astfel incat stomacul sa poata digera bine masa.

Cu sau fara gustare, cu siguranta ar trebui sa bei un pahar mare de apa pentru a-ti mentine corpul hidratat si pentru a-l proteja de deshidratare.

Aici vei gasi trei planuri de alergare pentru slabit de la FIT FOR FUN (reclama). elle lui mord les couilles

Care este ritmul optim de alergare dimineata?

Exercitiile de dimineata nu numai ca promoveaza circulatia sangelui si te trezesc, dar si stimuleaza corect metabolismul grasimilor. Dar alergatul dimineata nu este complet inofensiv:

Pentru ca lichidul sinovial devine dur peste noapte, astfel incat muschii au nevoie de timpul lor pentru a fi flexibili. Asa ca ar trebui mai intai sa alergi si sa te incalzi inainte de a incepe antrenamentul intensiv. les seins de ma voisine

Potrivit prof. Hottenrott, 30-45 de minute intr-un ritm relaxat sunt ideale pentru cei mai maturi. Acest lucru este important pentru oricine alearga complet treaz. il baise sa mere pendant quelle dort Pentru ca in aceasta perioada de timp nu risti ca organismul tau sa inceapa deja sa descompuna aminoacizii.

Desigur, daca te simti in forma, nu exista nimic impotriva alergarilor cu intervale dimineata. Asculta-ti corpul si permite-ti pauze de indata ce circulatia ta se intrerupe. elle fait le ménage sans culotte

Micul dejun potrivit dupa antrenament

© iStockphoto

Chiar daca nu va este foame dupa alergare, este extrem de important sa refaceti rezervele de energie epuizate ale organismului – cu nutrientii potriviti.

Pentru ca arderea grasimilor sa nu se opreasca imediat, ar trebui sa mananci in special un mic dejun bogat in proteine. In plus, proteinele te mentin satul timp indelungat si mentin efectul de postcombustie ridicat. fils sodomise sa mere Branza de vaci, quark sau oua sunt potrivite pentru aceasta.

Daca aveti nevoie de inspiratie, incercati o reteta de omleta mediteraneana sau paine prajita cu proteine ​​cu hummus de avocado si naut crocant de la FIT FOR FUN.

In plus, nu ar trebui sa te feresti de carbohidratii presupusi rai: cu siguranta ar trebui sa consumi carbohidrati complecsi. collegienne suce Acest lucru va va umple memoria goala dupa jogging. Acestea pot fi gasite in painea cu cereale integrale, mei si fulgi de ovaz, de exemplu. Pentru micul dejun, un musli cu iaurt, nuci, seminte si fructe este potrivit – acesta poate fi preparat si cu o seara inainte, daca doriti sa economisiti ceva timp. il me leche la chatte

Invinge-ti sinele mai slab

Indiferent cat de perfect ti-ai planificat urmatoarea alergare de dimineata: cel mai mare obstacol este, mai presus de toate, sinele tau mai slab. Nu numai ca le este dificil pentru incepatori sa inceapa exercitiile de dimineata devreme. De asemenea, poate face extrem de dificil sa se ridice alergatorii experimentati – mai ales pe vreme rea sau cand este inca intuneric afara.

Dar vestea buna: nu este invincibil. Aceste sase trucuri te vor ajuta sa te mentii motivat dimineata:

  1. Pregateste-ti hainele de alergare cu o seara inainte.
  2. Introduceti cursa de dimineata cu bold si bold in calendar.
  3. Fa clar de ce vrei sa alergi: stabileste-ti obiective si vizualizeaza-le.
  4. Urmati un plan de antrenament fix: In acest fel, aveti in vedere un obiectiv specific in fiecare zi.
  5. Creeaza un playlist de buna dispozitie cu melodiile tale preferate.
  6. Gasirea adeptilor la un nivel de antrenament similar: Impreuna, motivatia este mai mare si este mai dificil de respins.

Deci, nu mai ai timp de scuze – imbraca-ti pantofii de alergat! Pentru ca, cu aceste cunostinte despre micul dejun sau nu si pregatirea potrivita, chiar si cel mai mare ticalos nu are nicio sansa!

Previous articleSpalarea rufelor: spalarea la masina in loc de curatarea profesionala: este posibil?
Next articleCosuri pe fata: frunte, barbie, nas: aceasta ne spune locatia unui cos