Din nou, neascultati, impins din nou sau ignorati – in viata de zi cu zi suntem adesea enervati de nepasarea semenilor nostri sau a partenerilor nostri. Daca mancam mania in noi, tunetul va bubui in noi pana cand va izbucni nefiltrat ca o furtuna salbatica la urmatoarea ocazie. Furia suprimata in stomac ne insoteste aproape in fiecare zi si ne provoaca calmul si stomacul. elle masturbe son cheval Dar ceea ce ii provoaca de fapt si de fapt este capacitatea noastra de a-i elibera intr-o maniera controlata si de a le transforma in ceva constructiv. O poti face cu aceste sfaturi despre eliberarea furiei in comunicarea nonviolenta.

Furia nu este rea in mod inerent. ma femme nue a la maison Poate fi un raspuns sanatos pentru a va proteja impotriva abuzului sau a vatamarii. Asa ca nu suprima sentimentul ca eliberarea furiei este sanatoasa. Adesea, furia suprimata si emotiile negative, pe de alta parte, pot declansa chiar si boli. il lui fait du chantage pour la baiser

Eliberarea furiei este importanta si sanatoasa. Cu toate acestea, acest lucru trebuie facut intr-un mod controlat.

Exista o psihologie semnificativa in spatele furiei noastre: daca esti foarte suparat, amigdala ta, centrul procesarii sentimentelor, trimite un semnal de stres care este transmis ca un impuls catre glandele suprarenale: adrenalina curge prin intregul corp si pregateste corpul un pericol de a fugi sau de a lupta: bataile inimii cresc si simturile se ascuti. porno 2021 Eliberarea tensiunii si a furiei este sanatoasa si eliberatoare. In loc sa-i eliberezi incontrolabil si sa-si dezlantui puterea distructiva, lasa-i sa iasa intr-o maniera controlata si constructiva.

Elibereaza furia cu comunicarea nonviolenta

Acest lucru este posibil cu ajutorul comunicarii nonviolente. il se fait dépuceler Conceptul dezvoltat de Marshall B. Rosenberg permite oamenilor sa comunice mai bine si mai apreciativ si sa aiba mai multa incredere. De asemenea, este utilizat pentru rezolvarea pasnica a conflictelor in domeniul personal, profesional sau politic. elles montrent leur chatte Conceptul poate fi folosit si pentru a valorifica propria furie emotionala.

Furia este aproape intotdeauna un mecanism de aparare, deoarece pentru majoritatea oamenilor este mai usor decat sa se confrunte cu sentimente mai profunde. Dar mania nu este doar manie, mania nu este doar manie: exista mult mai mult in aceste sentimente superficiale superficiale. inceste mere fils De cele mai multe ori in spatele izbucnirilor de furie exista o incalcare a nevoilor, disperarea si frustrarea, durerea si lipsa de speranta. Ganditi-va daca aveti tendinta de a permite sentimentele in general sau daca le suprimati pentru ca credeti ca nu ar trebui sa le simti. Trebuie sa va recunoasteti si sa va percepeti constient sentimentele si nevoile. elle se fait déshabiller Cu comunicarea nonviolenta, furia sau furia emergente pot fi puse sub semnul intrebarii si expuse ca nevoi mai profunde.

Declansare si cauza

Cu comunicarea nonviolenta, cineva poate evacua furia in mod constructiv.

Comunicarea nonviolenta distinge intre declansator si cauza. il defonce sa belle mere Declansatorul poate fi banal: noua intarziere a iubitei sau sosetele care se trantesc din nou provocator pe podea. Comportamentul „partii vinovate” poate fi declansatorul, dar nu este cauza.

Nu comportamentul celorlalti este responsabil pentru sentimentele noastre, ci ceea ce credem despre comportamentul lor: evaluam comportamentul ca neconsiderat si neglijent. qqq porn Presupunem ca „vinovatul” nu ne respecta si nu ne ia in serios. La urma urmei, nu-i pasa ca ne pierdem timpul pretios cu el asteptandu-l in cafenea. In spatele acestuia, la randul sau, exista o accidentare si o nevoie. ma femme veut des bites

In loc sa ne lasam furia nefiltrata, sa dam vina si sa judecam, trebuie sa ne recunoastem propriile nevoi nesatisfacute atunci cand cineva actioneaza altfel decat credem noi de cuviinta. Trebuie sa aflam ce ne lipseste cand ea intarzie sau cand el isi scapa sosetele. Poate ca avem nevoie de mai multa egalitate in treburile casnice si mai multa consideratie, mai multa recunoastere si libertate de alegere

Cum imi exprim nevoile

Apoi ne putem exprima nevoile. belle mère vicieuse Un exemplu negativ ar fi: „Tipic, magar nemilos. Indeparteaza-ti singur rahatul sau trage-l imediat pe fereastra.” Acest lucru poate aduce o usurare pe termen scurt, dar pe termen lung duce la o fundatura si cu siguranta nu asigura indeplinirea nevoii tale. filmsexeporno In schimb, spuneti: „Sunt foarte frustrat si trist pentru ca vreau sa ma bazez pe acordurile noastre. Pentru mine este important ca fiecare sa-si lase lucrurile singur si sa impartim gospodaria in mod egal. Ce te-a impiedicat sa-ti pui sosetele deoparte pana acum?”

Daca suntem dispusi sa ne dezvaluim ranile in loc de furie, probabilitatea ca celalalt sa raspunda creste. nenette nue Dar daca il acuzam, el se simte atacat si poate, de asemenea, sa deschida focul.



  • elle me branle avec sa chatte
  • je baise ma petite sœur
  • femme baiser de force
  • une bite dans chaque trou
  • fait voir ta chatte
  • elle montre sa chatte au plombier
  • elle baise avec son frère
  • sexe debutant
  • jeune qui font l amour
  • baise discrete
  • suceuses de cheval
  • francaise fait l amour
  • il la viole porno
  • elle le decalotte
  • petite foufoune
  • baise sa petite soeur
  • femme qui se fait penetrer
  • papa et maman font l amour
  • baiser par son père
  • elle lui demande de l enculer





Pe termen lung, orice prietenie si parteneriat esueaza din aceasta cauza.

Aici puteti gasi o lista utila a sentimentelor. baisée violemment Odata ce ti-ai recunoscut sentimentele si nevoile, impartaseste-le la persoana intai: „Simt… penetration grosse bite pentru ca eu… suceuse de cheval ” in loc de „Simt… il la force a sucer pentru ca tu… meuf qui se fait baiser ”. De asemenea, ganditi-va la ce poate face celalalt pentru ca nevoia dvs. sa fie satisfacuta si rugati-o pe omologul dvs. femmes qui font bander sa o faca.

Cum imi pastrez calmul

Sa nu-ti pierzi calmul atunci cand gulerul se sparge si sa ne transformi calm furia, desigur, nu este usor. La urma urmei, chiar nu vrem sa fim goi. Pentru noi, propria noastra ranire are de-a face si cu slabiciunea. Deci, cum rupi acest ciclu? Cel mai important lucru este sa intelegi ca nu este slabiciune, ci putere sa-ti exprimi durerea.

Daca cel mai rau vine in cel mai rau, calmeaza-te cu o respiratie profunda si constienta controlata imediat ce observi furia si pana cand aceasta dispare. Nu reactiona imediat la declansarea furiei tale, dar asigura-te ca poti intra in tine. Cel mai bine este sa intrerupeti ceea ce faceti si sa va retrageti. Imagineaza-ti un loc sau o situatie draguta si concentreaza-te asupra ei pana te-ai calmat. Sau iesiti la o plimbare pentru a va curata capul, a scrie declansatorul si a va structura gandurile. S-ar putea chiar sa dormi pe el o noapte pentru a castiga si mai multa distanta. Stabileste-ti o limita de timp. Permite-ti furia, localizeaza-o si apoi renunta la ea.

Inainte de a-ti elibera orbeste furia, spune-ti intotdeauna ca comportamentul celuilalt nu este de vina pentru sentimentele tale. Cautati posibile nevoi care nu sunt indeplinite de comportament. Poate ca simti deja o dezamagire profunda, neputinta sau tristete. S-ar putea sa-ti amintesti chiar si de o durere din vremuri mai vechi, care este legata de furia ta actuala. Reflectati la asta.

Puteti gasi totul despre acest subiect in lucrarea standard a lui Rosenberg. Puteti obtine cartea de la Amazon sau de la librariile obisnuite. In cartea „Ceea ce mania ta vrea sa-ti spuna” se ocupa in mod specific de procesarea furiei.

Exercitii de control al furiei

Daca, in general, ai probleme in a-ti elibera furia si a-ti controla frustrarea, exercitiile fizice te pot ajuta. Pentru ca in acest proces eliberezi endorfine, care asigura ca te calmezi. Exercitiile fizice regulate va pot ajuta, de asemenea, sa aveti un control mai bun asupra emotiilor in general.

Sursa imagine: iStock / Voyagerix, iStock / Highwaystarz-Photography

Previous articleDismultumirea sexuala: motivele si cum sa le rezolvi
Next articleStudierea asistentei sociale: Lucrul cu si ajutarea oamenilor