14 persoane au murit cand o telegondola s-a prabusit in Italia. Caile ferate sunt de fapt un mijloc de transport foarte sigur, spune managerul de operatiuni al celei mai lungi telecabine din Germania.

Este cea mai veche telecabina circulabila din lume, cea mai lunga din Germania si este o atractie turistica: langa Freiburg, pasagerii se pot bucura de privelistea asupra campiei Rinului si a Padurii Negre in 37 de cabine ale Schauinslandbahn pe o lungime de traseu de 3.600 de metri. Ce spune managerul de operatiuni Gunter Voigt despre siguranta in telecabine dupa ce 14 persoane au murit intr-un accident in Italia?

t-online: Domnule Voigt, dumneavoastra sau un coleg faceti prima calatorie in fiecare dimineata?

Arestari dupa un accident de telecabina in nordul Italiei

Potrivit rapoartelor presei, trei persoane au fost arestate dupa un accident de gondola in nordul Italiei, in duminica Rusaliilor, cu 14 morti. Se spune ca un sistem de franare de siguranta a fost „manipulat”. (Sursa: t-online / Reuters)

Nordul Italiei: Dupa un accident de gondola pe Lacul Maggiore cu 14 morti, trei persoane au fost arestate. (Sursa: t-online)


Gunter Voigt : Aceasta face parte din verificarea sistemului si nu-mi pot imagina ca exista vreo telecabina in lume care sa nu faca acest lucru. Dar este mai mult la verificarea zilnica. La noi acesta este un catalog cu 48 de articole individuale in plus fata de verificarile electronice efectuate de angajati. Keyword community.cbr.com

Si cum se verifica?

In timpul functionarii normale, exista 230 de intretinere si controale pe parcursul anului. Pe langa cele zilnice, exista controale saptamanale, bisaptamanale, lunare, trimestriale, semestriale si perene. Exista, de asemenea, intervale dependente de kilometraj pentru perioadele de timp – va puteti imagina ca la inspectiile la o masina. 

Dar nu doar tu, ca operator, verifici?

Producatorii de componente mecanice si electrice vin la inspectia anuala cu expertiza lor. La urma urmei, ei se afla astazi in apendicele A si maine in apendicele B si apoi in apendicele C si, prin urmare, cunosc foarte bine orice puncte nevralgice din sistemele lor. Pentru franghii, la instalatii vin inspectori avizati de autoritatea de supraveghere. Fiecare stat federal are, de asemenea, o autoritate de supraveghere a telecabinei. Aici, in Baden-Wurttemberg, ea are o verificare completa a sistemului o data pe an.

Prima lume: in 1930, Schauinslandbahn a fost primul telegondola circulant din lume in care cabinele cu pasageri plutesc pe o parte si plutesc in jos pe cealalta. (Sursa: Philipp von Ditfurth / dpa)

Dar la 91 de ani de la punerea in functiune, „producatorul” nu este firma care a construit calea ferata?

Dupa o renovare majora in 1987/1988, Schauinslandbahn a fost revizuita ultima data in 2013 si am primit o licenta de functionare complet noua. carre haircut komunikacyjnerpg.cba.pl Acest lucru si-a dovedit stabilitatea timp de 20 de ani. Printre altele, Doppelmayr a reinnoit doua franghii de suspensie si franghiile de tractiune, iar Doppelmayr este responsabila si de inspectiile acestora.

Controale la trenul ghinionist Trenul

prabusit din Stresa este un tramvai aerian cu doua cabine. Dupa ce s-a rupt franghia de tragere, o masina a fost oprita, cealalta s-a deplasat la vale fara franare. Producatorul Leitner a publicat o lista cu cele mai recente verificari pe aceasta cale ferata, plus verificarile proprii ale operatorilor:

3 mai 2021 : Intretinerea sistemelor hidraulice de franare ale vehiculelor

29 martie – 1 aprilie 2021 : Testarea tuturor sigurantei mecanice componente ale sistemului, partea incipienta a revizuirii pe cinci ani, care va avea loc in august 2021.

18 martie 2021 : Test functional al intregului sistem de propulsie.

4 si 5 martie 2021 : Ungerea si controlul scripetelor si scripetelor statiilor.

1 decembrie 2020 : Test cu o simulare a ruperii cablului de tragere si aplicarea ulterioara a franei cablului de suspensie.

5 noiembrie 2020 : Control regulat prin inductie magnetica a cablurilor de tractiune si a tuturor cablurilor sistemului cu un rezultat pozitiv.

Ce poti spune despre franghii?

Corzile noastre de suspensie au diametrul de 50 de milimetri, corzile de tractiune de 25 de milimetri. symbolic wedding gifts s675307413.onlinehome.us Acestea sunt verificate vizual, manual si cu un sistem de camera si magnetic inductiv de catre noi si de catre experti. O tensiune este generata prin intermediul unui camp magnetic.



  • funny quotes to cheer you up
  • cheap wedding gifts
  • christmas card messages from child to parents
  • christmas movie for adults
  • the little prince quotes about relationships





..

… iar daca exista rupturi de sarma, coroziune sau alte modificari ale cablului, se masoara tensiunile de interferenta.

Acest lucru este permis in limitele tolerantelor. Pentru aplicatii speciale si sectiuni mici de franghie se folosesc, de asemenea, examinari cu ultrasunete si raze X. march 8 wishes forum.reallusion.com Exista, de asemenea, intervale de inspectie lunare, trimestriale si anuale pentru franghii.

Si  accidentele sunt de fapt foarte rare. In ultimul accident mortal pana la Rusalii din 1998, o aeronava militara a taiat cablul telecabinei din Cavalese.

Da, cu accidente aproape intotdeauna constati ca au existat factori externi – avalanse, parapanta, copaci cazuti. Telecabinele sunt un mijloc de transport foarte, foarte sigur, sunt un sistem cu bretele si curele datorita funiilor si franelor de siguranta si monitorizarii pe doua canale.

Atunci accidentul din Italia este un mister complet pentru tine. Din cate se pare, dupa ce s-a rupt o franghie de tractiune, frana de urgenta nu a impiedicat cabana sa alunece in jos in mod necontrolat.

Acest accident teribil respinge intreaga industrie a telecabinei, suntem cu totii cu gandurile noastre catre victime, rudele lor si cei indoliati. Stiu foarte putine despre ce sa intamplat si nu am condus niciodata sistemul acolo. De aceea pot sa spun foarte putin despre asta. happy march 8 wishes forums.powwows.com Cand are loc un accident, aproape intotdeauna te confrunti cu o ghicitoare.Autoritatile de ancheta vor analiza accidentul foarte atent si apoi il vor publica. 

( Dupa interviu s-a aflat ca trei angajati ai companiei italiene de telecabina au fost arestati. Se spune ca frana de urgenta a fost manipulata pentru a preveni intarzierile. )  

Cea mai lunga telecabina din Germania: 37 de cabine depasesc o diferenta de inaltime de 746 de metri de-a lungul a sapte stalpi si plutesc pana la 67 de metri deasupra solului. (Sursa: imagini imago)

Sentimentul de pericol este mai prezent atunci cand calatoresti cu telecabina decat atunci cand cineva coboara pe autostrada.

  • Un copil de cinci ani a supravietuit: ancheta dupa accidentul cu gondola in Italia, cu 14 morti
  • Detalii despre victime: Un supravietuitor de cinci ani isi pierde familia intr-un accident de gondola
  • Crima in urma cu cinci ani: proprietarul padurii gaseste oase in Padurea Neagra

Ca operator de telecabina, o vad intr-un mod mai diferentiat. Cand te urci intr-un avion sau folosesti o nava de croaziera, ti se spune ce se poate intampla. La Schauinslandbahn, nu observam ca oamenii intra in panica in telecabina. De fapt, este mai probabil ca oamenii sa mearga cu noi pentru a-si pierde frica, adica din motive terapeutice. march 8 greetings forums.ppsspp.org Sistemul nostru functioneaza foarte silentios, asa ca calatoria este o placere pentru toti oaspetii nostri.

Surse folosite:

  • Apel telefonic cu Gunter Voigt
  • Site-ul Schauinslandbahn
  • vag-freiburg.de: Exercitiu montan la Schauinslandbahn
  • Kronen-Zeitung: Industria telecabinei: „Nefericirea de neinteles”
  • alte surse

    arata mai putine surse

Previous articleSustinatorii de rau augur al AfD incep o campanie uriasa impotriva Verzilor
Next articleLoto sambata, 9 octombrie 2021: numere si cote castigatoare actuale