Noile reguli privind CO2

Pana in 2030, tarile UE ar trebui sa se asigure ca emisiile de la masinile noi si vehiculele utilitare usoare scad cu o medie de 55 la suta fata de astazi. Pentru cei cinci ani de dupa aceea, regulile vor fi din nou inasprite considerabil: in 2035, reducerea CO2 va ajunge la 100% pana in 2021, ceea ce va insemna de facto „zero emisii” pentru toate vagoanele nou inmatriculate. ma petite soeur nue

Deocamdata, nu exista nicio interdictie explicita a punerii in circulatie a mai multor motoare cu ardere dupa o anumita data – spre deosebire de ceea ce vizeaza unele state membre precum Suedia, Danemarca, Tarile de Jos si Belgia din 2030 sau Franta din 2040.

Reteaua de statii de incarcare si de alimentare

UE doreste sa extinda comertul cu drepturi de poluare pentru a include „distributia de carburanti pentru traficul rutier”. il bouffe le cul de sa fille Statele voastre ar trebui sa fie, de asemenea, obligate sa extinda reteaua de statii de incarcare si de alimentare cu hidrogen de pe autostrazi – o masina electrica trebuie sa se poata umple cel putin la fiecare 60 de kilometri, un vehicul cu pile de combustibil la fiecare 150 de kilometri.

De asemenea, Bruxelles-ul doreste sa reduca „efectele daunatoare ale concurentei” in cadrul diferitelor taxe pe energie. depucelee par un vieux In Germania, de exemplu, au existat de multa vreme dezbateri cu privire la asa-numitul privilegiu la motorina, care subventioneaza unitatea care era candva considerata deosebit de ecologica.

Consecintele pentru soferi si preturile la combustibil

De la inceputul anului, taxa de CO2 a scumpit combustibilul in aceasta tara – cu aproximativ 8 centi pe litru pentru motorina si 7 centi pe litru pentru benzina. papa fait l amour a sa fille Implementarea conceptului UE ar putea face functionarea masinilor cu ardere si mai scumpa – o problema in special pentru persoanele cu salarii mici si pentru persoanele din zonele rurale. Viceviceul Comisiei Frans Timmermans a subliniat ca se planuieste „sprijin pentru cele mai vulnerabile gospodarii”. elle se fait deflorer

Tarile sunt incurajate sa investeasca veniturile din comertul cu emisii in proiecte climatice. Presiunea costurilor asupra intreprinderilor mici si a utilizatorilor de transport urmeaza sa fie amortizata, iar un „fond pentru climatul social” trebuie sa promoveze mobilitatea ecologica. maman pomponette Regulile privind CO2 se aplica doar masinilor noi, masinile mai vechi sunt prevazute.

Asa spune industria auto germana

Asociatia VDA subliniaza ca tinta de 55 la suta necesita o proportie foarte mare de masini electrice. il masturbe sa mere Pana la sfarsitul deceniului, aproape doua treimi din toate vehiculele nou inmatriculate ar trebui sa aiba unitati pur electrice, hibride sau cu celule de combustibil. Pentru Germania ar fi la fel de bun ca 100 la suta daca celelalte tari reusesc doar 50 la suta. elle branle son grand pere

Statutul producatorilor germani

Unii si-au stabilit deja obiective mai mult sau mai putin fixe pentru eliminarea treptata a motoarelor pe benzina si diesel. Audi vrea sa produca ultimele motoare cu ardere pana in 2033 cel tarziu. il masse sa belle mere Compania-mama VW planuieste sa se opreasca in Europa intre 2033 si 2035 – mai tarziu in SUA, China si mai ales America de Sud. Pana acum, unul a invocat diferente de piata care nu permiteau o data fixa. sodomiser pendant son sommeil O alta generatie de motoare cu ardere este de asteptat sa inceapa in 2026, biocombustibilul fiind adaugat la nivel regional ca „tehnologie de legatura”. Tinta corporativa pentru cota electronica in 2030 tocmai a fost ajustata la 50%, iar pana in 2040 aproape 100% din vehiculele noi de pe cele mai importante piete ar trebui sa fie fara emisii. zizi dans la chate

La Mercedes-Benz, flota ar trebui sa fie neutra in CO2 din 2039. CEO-ul Ola Kallenius a indicat ca s-ar putea stabili si obiective mai ambitioase. il lui caresse le clito



  • sexzoophile
  • ma femme se masturbe devant moi
  • sexfrancaise
  • il baise la femme de son copain
  • elle baise pour la première fois
  • il lui dechire la chatte
  • ado defloree
  • paysanne nu
  • mon frere a une grosse bite
  • il fait l amour a sa soeur
  • baise 2021
  • il leche la chatte de sa mere
  • il lui casse le cul
  • porno300
  • heurepirno
  • ma femme me fait bander
  • homme baise jument
  • bite dado
  • zofile
  • gamine suce





Opel vrea sa ofere masini electrice in Europa doar in 2028, Ford planuieste exclusiv cu masini electrice din 2030.

BMW si-a stabilit obiectivul de a conduce cel putin jumatate din el pur electric pana in 2030. il baise sa mere et sa soeur Cu toate acestea, nu exista o data clara pentru eliminarea treptata a motoarelor cu ardere. Adevaratii factori de decizie sunt clientii, a explicat CEO Oliver Zipse. grand mere perverse Daca va luati ramas bun de la motorul cu ardere prea repede, veti ajunge la un „curs de reducere a antreprenoriatului”.

Distributia unitatilor de azi

Chiar daca numarul de inmatriculari pentru vehiculele electrice a crescut vertiginos de la cresterea subventiilor pentru masini electrice in urma cu un an, motoarele cu ardere domina in continuare pe drumurile germane. il baise une jument De la 1 aprilie, au fost inmatriculate aproximativ 31 de milioane de masini pe benzina si 15 milioane de masini diesel, plus un milion de masini pe benzina si hibrizi clasici fara instalatii de incarcare. Masinile electrice pure si hibridele plug-in impreuna scapa in prezent pragul milionului. maman se masturbe devant son fils Vor trece ani pana cand vor domina si peisajul stradal.

Masina medie actuala din Germania are o vechime de 9,8 ani, cu 20 de milioane inmatriculate in 2010 sau mai devreme. alerte a mal au cul porno Deci vor exista inca multe motoare cu ardere in 2030 si mai departe. Combustibilii electronici produsi cu electricitate verde ar putea contribui la reducerea emisiilor de CO2 daca inlocuiesc complet sau partial combustibilii fosili. femme faisant l amour avec un chien Un astfel de combustibil sintetic este, de asemenea, mentionat in mod repetat ca o alternativa la electrificarea completa. Celula de combustibil ar putea juca, de asemenea, un rol. asticot dans la chatte Unii producatori nu le-au anulat inca – Bruxelles include in mod explicit extinderea statiilor de alimentare cu hidrogen in obiectivele sale climatice.

Viitorul locurilor de munca

Este de asteptat un declin general pentru producatorii de masini, furnizori si ateliere, deoarece masinile electrice sunt mai putin costisitoare de construit si intretinut. pornivore Producatorii individuali, cum ar fi BMW, nu sunt de acord. Oamenii din Munchen, care se ocupa mult de ei cu componentele electronice, presupun ca tranzitia la mobilitate va fi neutra din punct de vedere al locului de munca.

Un studiu comandat de VW presupunea un numar in scadere de locuri de munca, desi intr-o masura mai mica decat se temea. In plus, se vor crea locuri de munca in zona software, de exemplu. Sectoarele conexe, cum ar fi serviciile sau generarea de energie, ar putea beneficia, de asemenea. IG Metall indeamna o mai buna calificare si avertizeaza: „Politicienii nu se pot limita la tinte, trebuie sa creeze premisele pentru atingerea tintei”.

Distribuie aceasta postare

  • Copiaza legatura
  • Distribuie pe Whatsapp
  • Distribuie in Messenger
  • Distribuie pe Pinterest
  • Distribuie prin SMS
  • Distribuiti pe Facebook

Previous articleUltimele secrete din jurul sala dezvaluite
Next articleO aventura intre durere si furie